Karácsondi Közös Önkormányzati Hivatal
a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet
pénzügyi előadó munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama: határozatlan idejű közszolgálati jogviszony, 6 hónap próbaidő
Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
A munkavégzés helye: Heves megye, 3281 Karácsond, Szent István út 42.
A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök: Pénzügyi és számviteli feladatkör (1. melléklet 19. sorszám)
Ellátandó feladatok: Az önkormányzat és a fenntartásában működő költségvetési szervek, valamint a nemzetiségi önkormányzat bevételeinek, kiadásainak könyvelése, zárszámadásuk, költségvetésük elkészítése. A költségvetési előirányzatok változásának figyelemmel kísérése, az előirányzatok módosítására irányuló rendelettervezet elkészítése, előirányzatmódosítás. Kötelezettségvállalások és utalványozások pénzügyi ellenjegyzése. Adatszolgáltatások, jelentések, igénylések teljesítése a Magyar Államkincstár felé. Áfa bevallás elkészítése.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök: Az önkormányzat és a fenntartásában működő költségvetési szervek, valamint a nemzetiségi önkormányzat gazdálkodásával kapcsolatos feladatok ellátása.
Jogállás, illetmény és juttatások: A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- Magyar állampolgárság,
- Cselekvőképesség,
- Büntetlen előélet,
- Középiskola/gimnázium, Gazdasági középiskolai végzettség, vagy középiskolai végzettség és gazdaságtudományi, statisztikai, banki ügyintézői, informatikai, műszaki, logisztikai, menedzserasszisztens szakképesítés, továbbá mérlegképes könyvelői képesítés,
- Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- Államháztartási szakon szerzett mérlegképes könyvelői képesítés ,
- Hasonló munkakörben szerzett - Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány,
- Iskolai végzettséget, illetve szakképesítést tanúsító okiratok másolata,
- Fényképes szakmai önéletrajz (45/2012.(III.20.) Korm.r. 1. melléklete szerint),
- Nyilatkozatok: a pályázó a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul, pályázati anyagát az eljárásban részt vevők megismerhetik, a Kttv. 84-87. §-ban meghatározott összeférhetetlenség nem áll fenn.
A munkakör betölthetőségének időpontja: A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2023. január 25.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Forgó Istvánné nyújt, a +36 30/9767046 -os telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
- Postai úton, a pályázatnak a Karácsondi Közös Önkormányzati Hivatal címére történő megküldésével (3281 Karácsond, Szent István út 42.). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: KKAR/23/2023., valamint a munkakör megnevezését: pénzügyi előadó.
- Elektronikus úton Forgó Istvánné részére a
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
E-mail címen keresztül
- Személyesen: Forgó Istvánné , Heves megye, 3281 Karácsond, Szent István út 42. .
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje: Az érvényes pályázatok közül a nyertes pályázatot a jegyző, mint a munkáltatói jogkör gyakorlója a - polgármester egyetértésével - választja ki.
A pályázat elbírálásának határideje: 2023. január 31.
|