Közös Önkormányzati Hivatal PDF Nyomtatás E-mail

Földi Csaba polgármester: 37/322-001/11

Spisák György jegyző: 37/322-001/18

3281 Karácsond                                             Fax: 37/522-002

Szent István út 42.

 

Ügyfélfogadás rendje:

· Hétfőn ügyfélfogadás szünetel

· Kedden 08:00-tól 12:00 óráig

· Szerdán ügyfélfogadás szünetel

· Csütörtökön 13:30-tól 17:30 óráig

· Pénteken ügyfélfogadás szünetel


Változások az ügyintézésben

 

2013. január 1-jétől számos, korábbiakban az önkormányzatnál intézhető ügy átkerült az év elején felálló Heves Megyei Kormányhivatal Gyöngyösi Járási Hivatalához (a továbbiakban: Járási Hivatal), ezzel együtt bizonyos ügytípusokban az ügyintézés helyszínére vonatkozóan is változás történt. A Járási Hivatal szakigazgatási szerveként működő Gyámhivatal a Gyöngyös, Kossuth út 1. szám alatt várja ügyfeleit. A szabálysértéssekkel kapcsolatos ügyintézés a Gyöngyös, Fő tér 13. szám alatti, új épületblokk első emeletén kapott helyet és ugyanezen épületblokk földszinti részében folyik az egyes szociális ügyek intézése.

Gyöngyösön, mint Járási székhelyen, valamint Visontán, mint kirendeltségen történő ügyfélfogadás mellett Karácsondon hétfőn: 08.00-12.00 óra közötti időpontban és csütörtökön 13.30-17.30. közötti időpontban települési ügysegéd nyújt segítséget a lakosok ügyeinek intézésében.

A Járási Hivatalhoz került szociális támogatások többek között: az időskorúak járadéka, az ápolási díj, az alanyi és normatív közgyógyellátás, az egészségügyi szolgáltatásra való jogosultság, a menekült oltalmazott és menedékes személyek támogatása, a hadigondozással kapcsolatos ellátások. Az önkormányzat, a már hatáskörrel nem rendelkező ügyeit átadta a Járási Hivatal részére, ezzel a korábban már odaítélt, pénzbeli szociális ellátások folyósításáról a Heves Megyei Kormányhivatal gondoskodik.

A Járási Hivatalhoz átkerült okmányügyek ügyintézése ugyanazon helyen a Gyöngyös, Eszperantó út 6. szám alatt várja az ügyeket intézni kívánókat. Az Internetes Közigazgatási Szolgáltató Rendszeren („XR”) keresztül az okmányügyek intézéséhez lehetőség van előre időpontot foglalni, mely a www.magyarorszag.hu, valamint a www.gyongyos.hu internetes oldalakon érhető el. Valamint, az adott napon az információs pultnál érkezési sorrendben sorszám kiadásával foglalható le a szolgáltatás igénybevételére időpont. Az okmány,- és népesség nyilvántartással kapcsolatos ügyekben az ügyfélfogadási rend az alábbiak szerint változott meg:

Hétfő, Kedd, Csütörtök: 08.00-16.30

Szerda: 08.00-20.00

Péntek: 08.00-14.00