Polgármesteri Hivatal |
![]() |
![]() |
![]() |
Földi Csaba polgármester: 37/322-001/11 Spisák György jegyző: 37/322-001/18
3281 Karácsond Fax: 37/522-002 Szent István út 42.
Ügyfélfogadás rendje: · Hétfőn ügyfélfogadás szünetel · Kedden 08:00-tól 12:00 óráig · Szerdán ügyfélfogadás szünetel · Csütörtökön 13:30-tól 17:30 óráig · Pénteken ügyfélfogadás szünetel
Változások az ügyintézésben
2013. január 1-jétől számos, korábbiakban az önkormányzatnál intézhető ügy átkerült az év elején felálló Heves Megyei Kormányhivatal Gyöngyösi Járási Hivatalához (a továbbiakban: Járási Hivatal), ezzel együtt bizonyos ügytípusokban az ügyintézés helyszínére vonatkozóan is változás történt. A Járási Hivatal szakigazgatási szerveként működő Gyámhivatal a Gyöngyös, Kossuth út 1. szám alatt várja ügyfeleit. A szabálysértéssekkel kapcsolatos ügyintézés a Gyöngyös, Fő tér 13. szám alatti, új épületblokk első emeletén kapott helyet és ugyanezen épületblokk földszinti részében folyik az egyes szociális ügyek intézése. Az alábbi időpontokban lesz a települési ügysegéd ügyfélfogadása az első fél évben: február 6. 14:00-15:30; március 6. 14:00-15:30; április 10. 14:00-15:30; május 8. 14:00-15:30; június 5. 14:00-15:30. A Járási Hivatalhoz került szociális támogatások többek között: az időskorúak járadéka, az ápolási díj, az alanyi és normatív közgyógyellátás, az egészségügyi szolgáltatásra való jogosultság, a menekült oltalmazott és menedékes személyek támogatása, a hadigondozással kapcsolatos ellátások. Az önkormányzat, a már hatáskörrel nem rendelkező ügyeit átadta a Járási Hivatal részére, ezzel a korábban már odaítélt, pénzbeli szociális ellátások folyósításáról a Heves Megyei Kormányhivatal gondoskodik. A Járási Hivatalhoz átkerült okmányügyek ügyintézése ugyanazon helyen a Gyöngyös, Eszperantó út 6. szám alatt várja az ügyeket intézni kívánókat. Az Internetes Közigazgatási Szolgáltató Rendszeren („XR”) keresztül az okmányügyek intézéséhez lehetőség van előre időpontot foglalni, mely a www.magyarorszag.hu, valamint a www.gyongyos.hu internetes oldalakon érhető el. Valamint, az adott napon az információs pultnál érkezési sorrendben sorszám kiadásával foglalható le a szolgáltatás igénybevételére időpont. Az okmány,- és népesség nyilvántartással kapcsolatos ügyekben az ügyfélfogadási rend az alábbiak szerint változott meg: Hétfő, Kedd, Csütörtök: 08.00-16.30 Szerda: 08.00-20.00 Péntek: 08.00-14.00
|