Mobilizált Kormányablak Ügyfélszolgálat PDF Nyomtatás E-mail

Tisztelt Karácsondi lakosok!

Örömmel tájékoztatjuk Önöket, hogy 2021 májusától a Heves Megyei Kormányhivatal ismét elindítja a kormányablakkal nem rendelkező településeken élő állampolgárok számára a Mobilizált Kormányablak Ügyfélszolgálat (a továbbiakban: kormányablakbusz) által biztosított ügyintézést.

A kormányrendelet értelmében a vészhelyzet ideje alatt, (november 4. után, illetve 2020. március 11. és július 3. között lejáró magyar hatóság által kiállított hivatalos okmányok – beleértve a gépjármű forgalmi engedélyekbe bejegyzett műszaki érvényesség idejét – a veszélyhelyzet megszűnését követő 60 napig érvényesek maradnak.) Ezek a lejárt érvényességű okmányok csak Magyarország belterületén használhatóak, külföldi utazáshoz szükséges, hogy állampolgáraink érvényes okmányokkal rendelkezzenek.

A kormányablakbusz lehetőséget nyújt a lakosoknak a vészhelyzet alatt lejárt okmányaik cseréjére és számos más ügyintézésre, a maszk viselése és járványügyi védekezés általános szabályainak betartása mellett.

Karácsond, 2021. május 5.

Forgó Istvánné
Jegyző