Köszöntjük weblapunkon
Legyél a bajbajutottak megmentője! PDF Nyomtatás E-mail

JELENTKEZZ TŰZOLTÓNAK!

Ha szeretnél tűzoltó lenni bátran keresd a Heves Megyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság Humán Szolgálatát. Mi segítünk és tájékoztatunk a felvételi lehetőségekről.

További részletek: http://heves.katasztrofavedelem.hu/hirek/2329-legyel-a-bajbajutottak-megment

 
Vágányzári információ PDF Nyomtatás E-mail

Értesítjük Tisztelt Utasainkat, hogy 2018. június 1-től 2018. június 30-ig Rákos – Pécel és Aszód – Tura állomások között végzett pályakarbantartási munkák miatt a hirdetményen szereplő vonatok módosított menetrend szerint közlekednek.

További részletek: itt

 
Tájékoztató PDF Nyomtatás E-mail

Kedves Szülők!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a hátrányos helyzetű és halmozottan hátrányos helyzetű gyermekeik számára szünidei gyermekétkeztetést vehetnek igénybe.

A nyári szünidei étkeztetés időtartama: 2018. június 18-tól augusztus 15-ig tart.
Az ebédet 12:00 és 13:00 óra között, ételhordóban lehet elvinni az étteremből.

Az étkezésre jelentkezni 2018. június 13-ig lehet Major Jánosné élelmezésvezetőnél az óvodában.

 
Hirdetmény - Földhivatali osztály PDF Nyomtatás E-mail

További részletek: itt

 
Megfigyelési zárlat (hatósági megfigyelés) elrendelése PDF Nyomtatás E-mail

Határozat
Az Országos Főállatorvos ÉFHÁT/20/2018. iktatószámú utasítása alapján, a Heves Megyei Kormányhivatal Élelmiszerlánc-biztonsági és Földhivatali Főosztálya, HE/ÉBÁO/54-83/2018. számú határozatával Heves megye E71 (M3 autópálya) főközlekedési úttól északra eső közigazgatási területeit – vaddisznóban megállapított afrikai sertéspestis (a továbbiakban: ASP) miatt fertőzötté nyilvánította, ezért Hort, Gyöngyös, Vécs, Karácsond, Apc, Domoszló, Gyöngyöspata, Detk, Szűcsi, Halmajugra, Kisnána, Gyöngyösoroszi, Ludas, Atkár, Markaz, Ecséd, Gyöngyöshalász, Gyöngyössolymos, Heréd, Zagyvaszántó, Kerekharaszt, Pálosvörösmart, Nagykökényes, Nagyfüged, Rózsaszentmárton, Gyöngyöstarján, Mátraszentimre, Lőrinci, Visonta, Nagyréde, Petőfibánya, Abasár és Hatvan települések közigazgatási területeire

megfigyelési zárlatot (hatósági megfigyelést)

rendelek el.

További részletek: itt

 
FELHÍVÁS PDF Nyomtatás E-mail

Értesítem Karácsond község lakosságát, hogy az ebek 2018. évi kötelező veszettség elleni védőoltásának és féregtelenítésének ideje és helye:

2018. május 12. /szombat/ 8-10 -ig Piactér
2018. május 13. /vasárnap/ 8-10 -ig Piactér

Felvezetett ebek oltási díja: 4000 Ft. /db. /oltási díj, féregtelenítő hatósági matrica/
Tartási helyen oltott ebek 4000 Ft. /db. + kiszállási díj

Az előző évben kiadott oltási kiskönyveket mindenki hozza magával!
Az elveszett vagy megsemmisült oltási könyv pótlása 500 Ft. /db.

Dr. Barna Zsolt állatorvos

 
Terület fertőzötté nyilvánítása PDF Nyomtatás E-mail

Határozat: itt
Melléklet: itt

 
FELHÍVÁS PDF Nyomtatás E-mail

 
Elkülönített hulladékgyűjtés PDF Nyomtatás E-mail

Tájékoztató zöld- és szelektívhulladék gyűjtésről a 2018. évre vonatkozóan

Tisztelt Ingatlantulajdonos!

Ezúton tájékoztatjuk, hogy áprilistól folytatódik a zöldhulladék gyűjtése Karácsond településen. A megtelt zöldhulladékos zsákokat az adott napokon bekötözve, az 1,0-1,5 méteresre vágott gallyakat kötegelve kérjük kihelyezni a lakóingatlan elé. Újdonság, hogy a zöldhulladék szállítás alkalmával munkatársaink a kihelyezett zsák helyett új zsákot dobnak majd be a postaládába. Gyűjtési napokon bármilyen átlátszó zsákban kihelyezhetik a hulladékot. Azonban amennyiben kommunális hulladékkal szennyezett az összegyűjtött zöldhulladék, a zsákokat nem áll módunkban elszállítani.

A szelektív hulladékgyűjtés az eddig megszokott formában történik, viszont május hónaptól csütörtöki napon kerül elszállításra.

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a járat személyzete nem értékesít, továbbá nem is értékesíthet semmilyen zsákot!

További részletek (pdf)

 
Éves lomtalanítás PDF Nyomtatás E-mail

Tisztelt Lakosság!

Az NHSZ Észak-KOM Nonprofit Kft. ezúton tájékoztatja Önöket, hogy Karácsond településen az éves

lomtalanítást 2018. május 28-án (hétfőn) végzi el.

A lomtalanítás keretén belül elszállítjuk

  • a lakásban, emberi tartózkodásra szolgáló más helyiségben felhalmozott szilárd hulladékot
  • nagyobb méretű berendezési tárgyakat
  • bútorokat, ágybetéteket
  • háztartási berendezéseket
  • rendeltetésszerű használatra már nem alkalmas egyéb használati tárgyakat (melyek az ingatlan rendeltetésszerű használata során válnak feleslegessé és a rendszeres hulladékszállítás keretében méreténél fogva nem szállíthatók el)
 
Kormányablakok nyitvatartási ideje a választás hétvégéjén PDF Nyomtatás E-mail

Az országgyűlési képviselők általános választásán a szavazóhelyiségben 2018. április 8. napján az a választópolgár szavazhat, aki a névjegyzékben szerepel és személyazonosságát, valamint lakcímét vagy személyi azonosítóját igazolja. A Heves Megyei Kormányhivatal kormányablakai meghosszabbított nyitvatartási idővel fogadják az ügyfeleket, az ügyeleti időben a szavazáshoz szükséges okmányokkal kapcsolatban biztosítanak ügyintézési lehetőséget.

A választópolgár személyazonosságának igazolására alkalmas érvényes okmányok:

  • személyazonosító igazolvány,
  • ideiglenes személyazonosító igazolvány,
  • útlevél,
  • kártya formátumú vezetői engedély.

A választópolgár lakcímét vagy személyi azonosítóját igazolhatja:

  • a személyi azonosítót és lakcímet igazoló hatósági igazolvánnyal (lakcímigazolvánnyal),
  • régi, az adatokat tartalmazó könyv formátumú személyazonosító igazolvánnyal,
  • lakcím bejelentéséről szóló átvételi elismervénnyel (lakcímjelentő lap része).

Nem szavazhatnak azok a választópolgárok, akik nem rendelkeznek érvényes okmányokkal. (A lakcímigazolványnak nincs érvényességi időkorlátja, de előfordulhat, hogy az igazolványon feltüntetett tartózkodási hely ismételt bejelentés hiányában 5 év elteltével megszűnt, ez azonban nem érinti a hatósági igazolvány és a bejegyzett lakóhely érvényességét.)

Annak érdekében, hogy a választópolgárok választójogának gyakorlása biztosított legyen, a Heves Megyei Kormányhivatal kormányablakai meghosszabbított nyitvatartási idővel fogadják az ügyfeleket:

2018. április 6. (péntek)             7.00 órától 19.00 óráig
2018. április 7. (szombat)          7.00 órától 19.00 óráig
2018. április 8. (vasárnap)         7.00 órától 19.00 óráig

A meghosszabbított nyitvatartási időben (a pénteki normál ügyfélfogadási időt meghaladóan) a kormányablak a szavazáshoz szükséges okmányokkal kapcsolatban - a jogszabályi feltételek fennállása esetén - az alábbi ügyintézést biztosítja a választópolgárok részére:

1. Helyben kiállítható okmányok (az eljárás illetékmentes):

  • lakcímigazolvány pótlása, cseréje,
  • ideiglenes személyazonosító igazolvány kiállítása (ha nem rendelkezik érvényes, személyazonosság igazolására alkalmas hatósági igazolvánnyal), és egyidejűleg az állandó személyazonosító igazolvány kiállításának kezdeményezése.

2. Magánútlevél kiállítása iránti kérelem benyújtása

  • sürgősségi eljárásban (az útlevélhatóság 3 napon belül kiállítja az okmányt, az eljárás illetéke 5 évig érvényes útlevélnél 7.500 Ft, 10 évig érvényesnél 14.000 Ft, ezen felül a sürgősségi eljárás igazgatási szolgáltatási díja 29.000 Ft.),
  • azonnali eljárásban (az útlevélhatóság 24 órán belül kiállítja az okmányt, az eljárás illetéke 5 évig érvényes útlevélnél 7.500 Ft, 10 évig érvényesnél 14.000 Ft, ezen felül az azonnali eljárás igazgatási szolgáltatási díja 39.000 Ft).

Az ügyfél az illetéket és az igazgatási szolgáltatási díjat bankkártyával, valamint a Magyar Posta nyitvatartási ideje alatt készpénz-átutalási megbízással fizetheti meg.

3. Elkészült okmányok átvétele (az eljárás illetékmentes)

  • a kormányablakba kiszállított, korábban igényelt állandó személyazonosító igazolvány, útlevél, vezetői engedély átvétele.

 

 
Meghívó PDF Nyomtatás E-mail

A Karácsond Községvédő és Szépítő Egyesület 2018. április 7-én, szombaton kitakarítja az illegálisan lerakott szemetet a Kávási kanyar és a Dán kanyar közötti árokból.

Minden kedves segíteni szándékozó karácsondi lakost szeretettel várnak szombaton, reggel 8:00 órakor a Kávási kanyarnál a takarításra.

Tegyük együtt szebbé és hulladékmentessé településünk kivezető szakaszát!

Érdeklődni az alábbi telefonszámon lehet: 06-30-567-4749.

Bagi Tibor elnök
Virág Pál titkár

 
Tájékoztató PDF Nyomtatás E-mail

Tisztelt Választópolgárok!

A 2018. április 8-án megtartásra kerülő országgyűlési képviselő választással kapcsolatban az alábbiakra szeretném felhívni szíves figyelmüket:
Szavazni reggel 6 órától este 19 óráig, kizárólag abban a szavazókörben lehet, ahol a választópolgár szerepel a névjegyzéken. A szavazóköri névjegyzékbe történő felvételről minden választópolgár értesítőt kapott. Mielőtt elindulnak szavazni kérem szíveskedjenek az értesítőn megnézni, hogy melyik szavazóhelyiségbe kell menniük.

További részletek...

 
Húsvét PDF Nyomtatás E-mail

 
<< Első < Előző 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Következő > Utolsó >>

2. oldal / 12

eÜgyintézés

Hirdetés

Tárhely és design:
Kolibri Informatika
Ha hirdetni szeretne, érdeklődjön a Hivatalban!

Ki olvas minket

Oldalainkat 13 vendég böngészi